söndag 8 juni 2008

Värmen gör mig galen..

Som jag har berättat innan så går jag och värme inte alls hand i hand.. Tycker det är jobbit när det är för varmt.. Man hinner ju nässtan smälta bort innan man har hunnit komma utanför dörren.. :S

Idag blir det som en vanlig söndag annars.. Blir att vila och ta de lugnt.. Ska försöka ragga tag i flyttlådor, så jag kan börja packa.. Det börjar dra ihop sig för dem stora flytten nu.. Ska bli svinkul.. :D

Annars så e de jobb månda tisda, sen bär det av till kårlmården, och sen på freda ska jag gå på student.. Ska oxå bli tevligt, men börjar få åldersnojja, då jag tänker på att det faktist va hela 5 år sedan som jag tog studenten, och det känns som en himmla massa år sedan.. Börjar bli gammal.. Det känns kanske inte helt bra.. :S

Inga kommentarer: