lördag 28 juni 2008

Ny lägenhet och annat tjäfs...

Japp då sitter jag och inviger min blogg i den nya lägenheten som jag tjatat om så pass länge nu, och nu har jag äntligen flyttat dit.. :D Den är fin och stor, mycket större än vad jag är van vid.. Har bara bott litet så är inte van vid att ha så här mkt yta att leva ensam på.. :D

Är orolig för att min vän har gjort något han kommer ångra, vet inte varför jag reagerar så starkt på det.. Men något måste de va..


"So long happy times, hello loneliness, here I am. You been waitnig for me I heard. I've been missing you too.. So log every friend.. Another feeling is here and take me over. I'm not yours anymore, you belong to somewonelse now.. I'm not yours anymore.. It feels that your not mine. Your belong in a happy place, and I can se how your hurting your self, and I can't stop you, I'm to far away, so you can not hear me.. Plece always know I'm forever here. I will take the pain for you when it comes.. I would always be nere you if you asked me to, but you don't se me now. I've tried t reach you and take your hand, but you dropping it, and walking away from me again..
Lonliness I'm yours aganin.."

Inga kommentarer: