fredag 27 juni 2008

If only...

If only I could ceep what I promised... If I alway did what I said, maby everything should be mutch beeter.. Nothing could be worse anyway.. Because when you're on the bottom you would'ent fall anymore but you do anyway... I don't want more lies!

När jag ser mig omkring ser jag ne längre det som jag skulle tro jag skulle se.. Trodde jag levde i en varm verklighet, men lever i en kall verklighet.. Ser ingen ingång till en fantasi värld längre, känns som om jag ska hållas i den kalla världen i en tid till, men jag fryser inte alltid, ibland kan jag känna värme i från en människa, men ofta är det med en isande lögn jag blir bemöt.. Får en tvivlande känsla av att inte vara älskad. Folk hävdar att jag betyder något, men vad är en känsla egentligen. Eftersom ingen kan förklara det för mig.. Ingen kan inte veta att känslor kanske inte finns. Ingen känsla utan känslorna av ensamhet och kyla.. Övergivenheten hänger över mig. Känner mig utanför..
Är inte som alla andra.. Det är bra att vara speciell har hört, men är man för speciell, är det inte heller för bra. Vill inte vara speciell, vill inte vara annorlunda än alla andra, vill bara passa in, varför kan ingen se eller höra mina skrik? Varför bryr sig ingen?

I Wish u the best! You know!


Snart dags för att flytta, ja imon i alla fall men det är snart beroended på hur man definerar det, ska flytta in helt och hållet i den nya lähenheten imon är det tänkt.. Ska la bli tevligt.. :)

Inga kommentarer: