måndag 23 juni 2008

Midsommar o annat..

Joddå, då har det varit midsommar, jobbade midsommar tyvärr, men det kanske ger mycket betalt, det hoppas jag på i alla fall.. Var hos mina föräldrar i helgen.. Var vll trevligt.. Och nu har sommarviket på jobbet börjat, så ska jobba i 4 veckor framåt sen vet jag inte alls, men det märker man.. Vill verkligen inte va kvär där.. Men det ger pengar så får vara där tills jag får något fast jobb, men det kommer nog att dröja, eftersom jag verkar vara för kass att tilloch med för att jobba på snabbmatsställen även om jag inte vill jobba där, eftersom det känns som ett ännu sämre jobb än det som jag redan har.. Och det varkar som om det är midre betalt med.. Så får nog vara kvar tyvärr..

Är dålig på att skriva här märker jag.. Blir bara sämre och sämre.. Måste börja skriva mer.. Det är mycket som cirkulerar i mitt liv just nu, som jag inte riktigt orkar berätta just. Vet inte om mitt inre vill bubbla över igen, och om jag riktigt orkar, var inte länge sedan som det hände sist, men det kanske inte riktigt gick över då... Men det kommer nog märkas om ett tag.. Låter en låttext avsluta detta inlägg, för att vissa hur det känns..

"I walked across an empty land
I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet
Sat by the river and it made me complete
Oh simple thing where have you gone?
I'm getting old and I need something to rely on
So tell me when you're gonna let me in
I'm getting tired and I need somewhere to begin"

"You say you wander your own land
But when I think about it
I don't see how you can
You're aching, you're breaking
And I can see the pain in your eyes
Says everybody's changing
And I don't know why

So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing
And I don't feel the same"

Inga kommentarer: