torsdag 5 juni 2008

Redan Juni..

Ojsan, det är redan juni hjälp vad tiden går fort hänger inte med.. Dagarna ser likadana ut.. Jobbar fortfarande och står i.. I göteborg var det trevligt.. Fick lite kläder av min jätte snälla mamma och sen blev de grillat hos syrran o hennes sambo.. Det var en ganska trevlig da.. Annars har veckan fortsatt som vanligt, men jag har fått en sån irriterande hosta, inte allt för kul.. Inte när det är sommar ute.. Hoppas bara på att jag inte har feber.. Vågar inte riktigt kolla efter... Bara för att..

I helgen ska jag till landet, och vara kattvakt.. Ska bli lite kul.. Men bara lite.. Sitta inlåst på landet är inte precis vad man tänkt sig.. Men det finns i alla fall internet, så man har lite kontakt med omvärlden.. Får se vad jag hittar på där.. Sen e de jobb igen i 2 dagar nästa vecka, sen bär det av till kålmården.. Och alla, ja nästan alla som känner mig vet hur förälskad jag är i djur.. Så det ska bli riktigt kul.. Hoppas bara på att det finns ungar.. :D

Inga kommentarer: