torsdag 7 juni 2007

Sommar väder...

Ja då va det sommar igen tyvärr.. Och ja jag skriver tyvärr för att jag är inget stort fan av sommaren, eller i alla fall min kropp tycker inte om värmen..
Många tycker att sommaren är vacker för att den är grön och lövig, men det är la våren med eller?? Tycker man kan skippa sommaren, men de flesta brukar ju bli lyckliga av denna hemska årstid så lider kanske för gärna med bara för att se mina närmaste lyckliga.. Och dessa 3 - 4 månader brukar springa förbi ganska snabbt, eller ja det beror ju på vad man gör med dem.. Men min erfarenhet brukar ha rätt ibland i alla fall. Det enda som är positivt med sommaren är att man äntligen kan bada ute i sjöar o hav.. Är ganska beroende att få bada av mig på sommaren, är det varmt och jag inte få bada av mig är det inte kul att vara runt mig.. :P
Är ett större fan av hösten, och nej, det är inte bara för att jag fyller år då, utan även för att jag tycker att hela årstiden är vacker med alla färger och gillar när det regnar och speciellt när det öser ner..
Gillar även vintern, mest för att jag älskar snö, men även för att det är för kallt för att gå ut och att man kan sitta inne med gott samvete och knarka chocklad.. :D

Fick ett bra besked idag... Lilla jag ska till Liseberg.. Gud vad jag älskar de stället.. Är lite barnslig jag vet, men missade att åka dit förra året och va otröstlig för någon timma. Men i år är det bestämt, jag ska dit, och har bokat in en kompis, eller ja, mer eller mindre tvingat henne att vi ska dit... Men det var inte så svårt.. :P
Så nu ska jag dit ganska snart.. :D
Så idag är det nog inte mycke som kan gå fel i min lilla värld, men det finns alltid något, som stoppar mitt glada humör, men idag krävs de en hel del! :D

Men vad finns det mer att skriva??
Tror inte de finns så mycket mer.. :D
Ska som vanligt avsluta med något klokt.. :P

"Helvetet har inga portar, tro mig det har rondeller.
Innanför cirkulerar de osaliga efter en parkeringsplats" - Ingrid Sjöstrand

Inga kommentarer: