torsdag 14 juni 2007

Är jag trött eller inte??

Kan inte bestäma mig om jag är trött o ska lägga mig för att sova eller inte..
Även om jag e trött vet jag itne om jag vill sova för den delen heller!
Har kommit till ett konstigt stadie då jag både vill sova och är trött, men när jag väll lägger mig för att sova somnar jag inte..
Även om jag mått dåligt har jag alltid lyckats att sova! Det är nog det ända som har hjälpt helt, trots alla mardrömmar jag brukar få.
Den värsta hade jag för några dagar sedan, då jag drömde om min sedan några år döda mormor.
Visst hon hade en stor del av mitt hjärta, men vill inte dröma mardrömar om henne. Men drömde att hon plågades i hennes "nästa" liv.. Sedan dess har jag svårt för att sova!

Orolig för mig själv! Oroar mig för vad det är som händer med mig!

Vill bara minnas mormor som hon var!

RIP!

Inga kommentarer: