måndag 4 juni 2007

Fantasier

"So this is who I am,
And this is all I know,
And I must choose to live,
For all that I can give,
The spark that makes the power grow
And I will stand for my dream if I can,
Symbol of my faith in who I am"

"Memories of you and me
Tumble inside my head
The way that we used to be
Things that we said
No one has ever made me believe so strong
You left me to wonder"

Suckar tungt.. Hittar alltid låttexter som passar på vad jag tänker o mår..

Men är förvirrad, mer än vanligt..
Mina tankar flyger lät iväg.. Det har de nog alltid gjort.. Flygit iväg för långt..
Alltid försökt att hitta nåt som gör att jag tappar all kontroll..
Förstår mig inte på mig själv..
Mycket skulle behövas sägas, och göras, men det blir aldrig av. Har inte riktigt modet till det..
Ibland inte heller orken..
Är pank med.. Suck!
Jobbigt att leva på sina föräldrar.. Som sagt ska gifta mig rik.. :P

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar."
Nalle Puh - A.A. Milne

Inga kommentarer: