torsdag 20 september 2007

uppdatering..

en uppdatering av mitt patetiska lilla liv.. ja, jag vet jag har inget liv tyvärr..
fortfarande sjuk, kan ha en förklaring i att jag har jobbat hela veckan, och darför kanske det tar lite längre tid att bli frisk, men jag behöver pengarna så jag knegar på, och förkylnings smittar patiterna.. hehe. den onda lilla jag kommer fram.. har blivit mer och mer ond nu för tiden märker jag, vet inte varför men känner mig elakare. vilket kan vara både bra och dåligt, eftersom det är bra att stöta bort vissa personer ur mitt liv, ska inte nämna några namn, men det som känner mig ve nog vem och vilka som jag menar..
jag har även sökt lite jobb.. med hjälp av min lilla mamma så hittade jag ett jobb i jönköping, som verkade ganska kul...

men men.. vad har hänt mer än att jag går runt och hostar och e förbannad nu då??
nja det har inte hänt så där jätte mycket faktist.. :S
men har en liten fråga.. varför blir män så mesiganär de är sjuka och bryter ihop för en förklylning eller en influensa??
de e la bara att bita ihop eller?? någon gång som går de över... :P

jaja, kommer inte på så där jätte mycke mer att skriva.. e för trött.. men men..

Inga kommentarer: