lördag 15 september 2007

Suck igen

jaja då e man sjuk igen suck! känns som om de inte va länge sedan jag var sjuk.. o vänta nu.. hmmm.. det var ju inte längesedan som jag var sjuk.. fått tebax den förbaskade hostan igen.. många tor att det är för att jag röker som jag hostar, och visst det kan jag hålla med om, men varför så tätt in på?? och varför får jag bara inte cancer och dör då??
jaja.. har blitt mer filosofisk när jag bara sitter hema, tänker för mycket.. för många är det säkert bra att få tänka lite mer, speciellt på sig själv, men inte för mig.. jag bfår bara ångest och blir bitter..
men har i alla fall bestämt mig för att engagera mig politiskt.. trodde att jag hade bestämt mig för var jag skulle engagera mig. men börjar fundera lite på de med. vet inte riktigt.. men de kommer nog.. men tror jag skulle bli en bra politiker..
har alla kvaliteter som behövs. och ni som känner mig vet vad jag menar..
annars händer det inget speciellt i mitt liv.. samma gamla visa spelas upp om o om igen..

suck!!!!

men men.. nu ska jag ta febern..

Inga kommentarer: