onsdag 1 oktober 2008

Jaha... Igen...

Ja, då var det oktober redan, börjar bli gammal och hänger inte alls med längre.. Helt virrig.. Vet inte riktigt vad jag håller på med nu mera, har inte riktigt hängt med i allt som har hänt den senaste tiden, och jag vet inte riktigt om jag har riktigt hunnit reflektera, men vet inte om jag vill det heller, det kanske är bäst att låta det vara.

Sitter hemma nu och funderar på mitt spexsynopsis som jag hade kanske tänkt att skicka in, men jag kommer inte riktigt på mer, blir ingen riktigt bra historia, mest bara tankar, så vet inte om jag ska lägga ner det eller om jag ska fortsätta eller inte.. Men det märker man, annars blir det att ta med sig vidare, till nästa ställe och hoppas på att det blir klart där, eller om det finns någon snäll människa där..

Vet dock inte hur de blir med nästa ställe, väntar på jobb och lägenhet, och det verkar ta mkt lång tid tycker jag i alla fall, men det är det säkert inte i verkligheten.. :P Men jag e lite smått otoålig.. :P
Men men, ska nog försöka käka något, så kanske jag kommer på något..

Inga kommentarer: