måndag 9 april 2007

Mardrömarna...

Ja de har kommit tillbka, sömnlösheten har återigen kommit för att stanna...
Allt börjar bli mörkt igen, jag vet vad det är som är på gång, jag har lärt mig hur det börjar,
jag vet hur jag ska tänka för att det sksa bli enklare, jag vet attjag inte orkar en gång till..
Att jag vet inte om jag klarar av det. Jag vet inte vadsom utlöste det denna gången..
Kanske stress, eller nervositet, men det borde kommitmed spexet i så fall, och det gjorde det inte, då gick det bra..Vet inte varför det kommer nu.. Kommer jag att göra saker jag gjort innan, kommer jagatt genomföra det denna gången, kommer jag att få fler stunder än innan..
Vad jag lärt mig är att det brukar bli värre för varje gång...Det blir mörkare och svårare att ta sig upp, men funderar fortfarande på orsaken..Haft så många känslor både innan och efter spexet.. Men det är inte det, men tror det är det som har utlöst det hela...
Jag har aningar men inget bestämt... Ni märker om jag faller, och om jag stannar där..

Inga kommentarer: